loading...
عاشقانه ها
عماد00 بازدید : 96 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (1)
به اعتقاداتم
به مقدساتم
به همان خدایی که میپرستی
به عشق و جنون و مستی
که تو
یک فرشته هستی
در این شلوغی و کثافت و پستی
تو تنها کسی هستی
که با من همدستی!
گل من
من به تو مدیونم
تو به خاطر من چه قلب ها که نشکستی
وای خدای من باورم نیست
کنار من یک فرشته است
که جایش اصلا زمین نیست
او پاک سرشت است و
جای او فقط بهشت است
آری مهربان!
جای تو نزدیک های خدااست
در این دنیا تو یک نعمتی!
حساب تو از تمام آدم ها جدااست
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/04/23 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

در اوج اسمانها به دنبال تو ام هر جایی که میرو ی باز هم یکی هست به دنبال تو تویی که در قلب منی ومن دیگر به دنبال بهترین ها نیستم من شیفته ان خوبی های توام .......


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای گلم مرسی که وب من اومدین نظر یادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رضایت شمادرمورد وبلاگ عاشقانه ها چه مقدار است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 391
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 10,471
  • کدهای اختصاصی