loading...
عاشقانه ها
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه هم نفس در تاریخ 1392/06/01 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

منو ببخش به خاطرت چشمام شده خیس یا مثل من اگه کسی به فکر دردایه تو نیست خودت می دونی که برام از خودمم مهمتری ببخش که هرشب از تو فکر وخیالم می گذری ببخش اگه هر جا میری دلم برات شور می زنه تا برنگردی پیش من دلواپسی مال منه ببخش اگه هر دفه تو اشتی من پیش قدم میشم مغرورم اما تازه پیش تو خوده خودم میشم از سر شوق عشق اشکی که رویه گونمه ببخش میلرزه دلم وقتی سرت رو شونمه وقتی می خوام ببینمت نگام همش سمت توئه تموم ارزوی من دیدن لبخند توئه نفسم صحبته رفتن که میشه بی اعتنایی می کنم ببخش اگه محبتو از تو گدایی می کنم وقتی دلت میگیره من به بودنم شک می کنم ببخش اگه به یادتو پلکامو رو هم می زارم هر شب تو رویای منی چی کار کنم ؟ دوست دارم وقتی یکم تو خودمم اون لحظه های بی کسی خودم می فهمم عزیزم واسه من دلواپسی وقتی میبینی چشام دوباره بارونی شده چه مهربون میشی گلم وقتی می پرسی :چی شده تعارف نمی کنم گلم تو خیلی ماهی هر جوری که حساب کنم بازم تو از من خیلی بهتری ..... عاشقتم عماد جونم شکلکشکلکشکلک
پاسخ : منم عاشقتم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای گلم مرسی که وب من اومدین نظر یادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رضایت شمادرمورد وبلاگ عاشقانه ها چه مقدار است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 391
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 10,437
  • کدهای اختصاصی